Ο κ. Άγγελος Τσακανίκας συζητάει με τον Μιχάλη Ψαλλίδα για την καινοτομία, τους φορείς και δράσεις που την υποστηρίζουν, το Παρατηρητήριο Επιχειρηματικότητας, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα καθώς και την μετά covid εποχή.
Ο Άγγελος Τσακανίκας είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Οικονομικής Αξιολόγησης Συστημάτων Τεχνολογίας Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ), Διευθυντής του Εργαστηρίου Βιομηχανικής και Ενεργειακής Οικονομίας (EBEO) και Επιστημονικός Υπεύθυνος του Παρατηρητηρίου Επιχειρηματικότητας του ΙΟΒΕ. Έχει συμμετάσχει σε σημαντικά ευρωπαϊκά ερευνητικά έργα στην ευρύτερη περιοχή των σπουδών καινοτομίας, την κοινωνικοοικονομική έρευνα και την κοινωνία της πληροφορίας. Από τον Μάιο του 2004 εργαζόταν στο ΙΟΒΕ σε διάφορες θέσεις, ενώ ήταν Διευθυντής Έρευνας από τον Απρίλιο του 2012 έως τον Ιανουάριο του 2014. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα σχετίζονται με την τεχνολογική και επιχειρηματική στρατηγική, τα οικονομικά της καινοτομίας, και την επιχειρηματικότητας και τις σχετικές πολιτικές. Έχει ασχοληθεί με πλήθος ερευνών για την ελληνική οικονομία και επιλεγμένους κλάδους της, την επιχειρηματικότητα και την ανταγωνιστικότητα, το ανθρώπινο κεφάλαιο, την κοινωνία της πληροφορίας και τις αντίστοιχες πολιτικές. Ηγείται της ελληνικής ερευνητικής ομάδας που συμμετέχει στο Global Entrepreneurship Monitor (GEM), όπως και της ομάδας που συμμετέχει στην έκθεση ανταγωνιστικότητας του IMD. Έχει διατελέσει Αντιπρόεδρος στον Οργανισμό Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας (ΟΒΙ) και μέλος του ΔΣ της Ελληνικής Ακαδημίας Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας. Τέλος, είναι επικεφαλής του Γραφείου Μεταφοράς τεχνολογίας του ΕΜΠ.
Περισσότερα:
- Βιογραφικό http://liee.chemeng.ntua.gr/person/aggelos-tsakanikas/
- Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας του ΕΜΠ https://mkentua.gr/
- Έργο Innomsme https://innomsme.gr/
- ΙΟΒΕ http://iobe.gr/
- Παρατηρητήριο Επιχειρηματικότητας http://iobe.gr/research_b.asp
- Διιδρυματικό Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΔΔΠΜΣ) στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – “AthensMBA” https://athensmba.aueb.gr/el/